11.4.11

Little Miss Busy

Gaah, mä oon niin huono kirjoittamaan tänne! Vaikka koneella pyörinkin lähes päivittäin, kynnys siihen, että oikeasti jopa kirjottaisin tänne jotain, on liian iso. Tai sit yksinkertaisesti, olen laiska ku mikä.

Laiskuuteen on kyllä ollut hyvä syy! Kuten ehkä hirveän moni on huomannut, keltaisia kasseja on vilissyt pitkin kaupunkeja eli Hullut Päivät. Siellä ku töissä olen, ennen hulluja oli kamala työ saada kaikki mahtumaan ja kaikki just oikein, jotta tavarat mahtuu, hullujen aikaan oli järjetön meno ja nyt hullujen jälkeen alkaa kamala siivoaminen. Koska olin niin ihanan ahkera koko hullujen päivien aikana, palkitsin hieman itseni. Palkintoina oli torstaina tarjouksessa ollut Guessin kaulakoru, ikioma sähkönsininen Nintendo DSi ja ihanaihanaihana DKNY:n lompakko. Tietenkään mistään ei ole tähän hätään kuvaa, mutta voi kuvitella kuinka kivoja on siitä kuinka innoissani oon niistä! Mulla on vielä kaikille hyvät perustelut.

- Guessin kaulakoru, koska oon valitellut jonkin aikaa jo, että haluisin yksinkertaisemman kaulakorun, koska toinen Guess mikä mulla on, on aika BLING! Joten nyt ne on jaoteltu arki- ja juhlakäyttöön. Ja kaiken lisäks tällä on hyvä tarina tän takana! Koru oli tosiaan hullareiden torstaina tarjouksessa ja oli kuulemma mennyt tunnissa kaikki. Minä fiksuna tyttönä menin vasta iltapäivästä kattelemaan josko niitä olis vielä. Eipä tietenkään. Perjantaina kiertelin Sorsan kanssa itiksessä, pyörittiin hullareillakin varmaan joku 10 kertaa vähintään ja vikalla kerralla, just ennen ku oltiin lähdössä pois itiksestä, huomasin vitriinissä juuuuust sen jonka halusin. Juoksujalkaa siihen vitriinille ja hirveä paniikki, että jos joku ehtiikin napata sen mun naaman edestä. Ei kuitenkaan ehtinyt ja nyt se söpöläinen on mulla<3

- Nintendo DSi. Mä voin suoraan sanoo, et mä oon ihan lapsi. Tai ainakin lapsenmielinen, kohtahan tässä ollaan jo 20v. Ostin viime viikolla heräteostoksena Sims3, joka ei sit toiminu pikkuveljen DSi:llä, koska se taas on tuotu jenkeistä. Jotenka otin ja repäsin ja nyt mulla on oma, jossa peleinä on tosiaan se sims3, super mario bros, simpsons ja pokemon. Sillä pitäis pärjää jonkin aikaa!

- DKNY:n lompakko. Oon jo pitkään valitellut mun lompakon huonuutta. Se on värjääntynyt jostain syystä joistain kohdista punaseks, vaikka onkin valkoinen lompakko ja tilaa siellä ei ollu nimekskään. Muutenkin oli vaan huono. Alkuperäinen suunnitelma oli ostaa joku kiva Guessin lompakko, mut perjantaina kun odottelin Sorsaa itiksessä, törmäsin tähän ihanaan yksilöön ja meinasin jo silloin ottaa sen mukaan, mutta tommi puhu mut siitä pois. Tänään ennen töitä, hain viimeisen kappaleen hyllystä ja kiikutin tyytyväisenä sen kassalle.

Sitä vielä, että tänää kyllä työpäivä alkoi niin hyvin. Tai sitä ennen ollut aika. Tulin taas itikseen suhteellisen aikasin, joten aattelin, että pitää syödä jotain ennen kuin suuntaan töihin. Sain 25min ennen töihin menos mahtavan idiksen, meen syömään sushia Masabiin! Omnomnomnomnomnomnom.. Siitä on tullu ihan mun lempipaikka ja se sushi siellä on tosi hyvää. Palvelu on hyvää ja eikä ole kallista, etenkin jos on lounasaikaan tai kanta-asiakas.

Mut joo, ehkä nyt sit nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti