15.4.11

100 things about me (part 1)

1. Oon aina halunnu tehdä tämmösen!
2. Mul on kamala nälkä ja haluisin ehkä jotain hyvää. Harkitsen esim. hampparia.
3. Dataan suurimman osan ajasta äitin macbookilla, koska oma läppäri on ihan romu.
4. Pitää varmaan jaksaa käydä kirjastossa ja kaupassa vielä tänään.
5. Kaupasta pitää hakea vaniljakastiketta, ku eilen sain töistä omenapiirakkaa! NAMS.
6. Oon jääny täysin koukkuun facebookin ItGirl-peliin! Pakotin mun poikaystävän kirjautumaan sinne kans, että mä saisin vielä yhden henkilön mun klikkiin ja saisin pelissä poikaystävän! Jonka jätin sit kolme päivää myöhemmin..
7. Ennen tykitin Cafe Worldiä, mut sit kun mun 37 päivän peliputki katos taivaan tuuliin, lopetin sen enkä ole jaksanu enää pelaa sitä :(
8. Jouduin tänää aamulla tunkee pelkät kuulokkeet korviin ilman mitään musiikkia, ku iskä rämpytti kitaraa kello KAHDEKSAN AAMULLA! nim. ai mitkä korvatulpat?
9. Huomasin yhtenä päivänä, että mun ''rusketus'' on hävinnyt, joten solkkuun tänään tai huomenna.
10. Näitä onkin yllättävän vaikea keksiä! :(
11. Mulla alkoi tänään kolmen päivän vapaat ^__^
12. Luen tosi monia blogeja, tai ainakin vanhalla tililläni on paaaaljon niitä lukemistossa, mut sit tein uuden tilin ja otin mukaan vaan ne, joita jaksan oikeasti lukea.
13. Tänää tuli Scream 4 leffaan ja en malta odottaa että pääsen kattoo sitä!!!!!!!! Katoin kaikki screamit putkeen pari kk sitten ja oon vaan venaillu siitä asti.
14. Tosiaan katoin kaikki screamit ekaa kertaa sillo pari kk sitten..
15. Meillä oli pari päivää sitten pari ihanaa pikkuchihua kylässä, silloin täällä juoksenteli yhteensä 4 chihuahuaa. En malta odottaa, että ne tulee joskus hoitoon, niitä on sit kivaa yrittää ulkoiluttaa..
16. Meiän Mörkö-chihu on maailman söpöin. Ja ihanin. Ja herttasin! Se on mun pikkunen vaaavva<3


17. Möröllä on monta lempinimeä, kuten mökö, möksötin, morgan, morgan freeman, mörkkelis, mura, murokuppi, mur, mörssäri...
18. Mä en yhtään tiiä kuka on keksiny Mörölle nimen, mut luultavasti minä, hölmöstä nimestä päätellen.
19. Meiän toisella chihulla, Minnillä, on kans monta lempinimeä, kuten minksu, minnula, mupsik, minski, musja (venäläinen lempinimi), muspus, muskinpuskin...
20. Tosiaan, meikä on venäläinen. En puoliks, en mitään neljäsosa äitin serkun tädin kaiman naapurin puolelta, vaan oon ihan ite syntyny siellä ja muuttanut pienenä tänne.
21. Kuulen sitä usein, etten näytä yhtään venäläiseltä ja ettei mun puheesta kuulu ollenkaan venäläisyys.
22. Mun täti oli valittanu mun äitille että oon liian suomalainen :D
23. Silloin ku olin yläasteella, me harkittiin äitin kanssa, että oltais vaihdettu meiän nimet. Silloin mietin Nataliaa tai Sofiaa.
24. Pienenä mä en ymmärtäny miksei mulla ole toista nimeä, joten keksin ittelleni toisen nimen, joka oli sit Sofia.
25. Tosiaan, päätettiin, ettei vaihdeta nimeä. Mut jos menisin naimisiin poikaystäväni kanssa, harkitsisin ehkä uudestaan, koska mun nimi kuulostais tosi tyhmältä.




26. Aiheesta toiseen, kuten mun kaverit tietääkin, oon kamala Guess-harakka. Tällä hetkellä mulla on 2 kaulakorua, käsikoru, korvikset, kolme lompakkoa, kengät, laukku, takki, jostain löytyy vielä pipo ja huivi. Onkohan tossa nyt kaikki?
27. Tykkään kans kovasti DKNY:stä.
28. Oon kans ihan mahdoton puhelimien kanssa. Mulla ei edes ole hajua kuinka monta puhelinta mulla on ollu elämäni aikana ja missä järjestyksessä ne on.
29. Entisessä työpaikassa duunikaveritki nauro, että taasko sulla on uus puhelin..
30. Nyt on ihana pinkki Nokia C3. Oon ollu muuten tosi tyytyväinen, mutta miks ihmeessä toi näyttö naarmuuntuu niin helposti?
31. Mulla on kiero huumorintaju. Jotain se varmaa kertoo, kun mun lempikirjoja taitaa olla ''Eniten vituttaa kaikki'', ''Toiseksi eniten vituttaa kaikki'' ja ''Kolmanneksi eniten vituttaa kaikki''.
32. Luin just tässä viikon sisään kaikki kolme noista.
33. Tykkään mun työpaikasta tosi paljon ja etenki työkavereista.
34. Alkaa jutut loppumaan kesken..
35. Haluisin jo alkaa käyttää nahkatakkia ja balleriinoja, mut viimeks ku edes harkitsin nahkatakkia, tulin kipeeks..
36. Aikasempina kesinä en oo jaksanut panostaa balleriinoihin tai bikineihin, nyt mulla on ihanat baltsut ja biksut puuttuu vielä. Hennesillä on kyllä paljon hyviä ehdokkaita.
37. Viime kesänä en muuten käynyt kertaakaan rannalla. Tein juhannuksesta johonkin elokuuhun asti 11h työpäiviä, yleensä viisi putkeen. Vapaapäivinä halusin vaan nukkua.
38. En ole enää menossa samaan työpaikkaan kesällä. Onneksi.
39. Oon välillä aika kielipoliisi, vaikka kirjoitan tännekin aika rennosti. Jos joku kirjoitaa esim. enään, mä pimahdan ihan täysin. Se on ENÄÄ, ei ENÄÄN!!



40. Edellä mainittu luultavasti johtaa suomi toisena kielenä kursseista, joita kävin lukiossa äikän sijasta.
41. Tykkäsin käydä siel, koska se oli niin paljon helpompaa ku äikkä.
42. Kaipaan muutenki lukiota. Oli se kyl paljon kivempaa, että näki joka päivä kavereita ja pysty ottaa rennosti. Välillä skipattiin tunteja, istuttiin sohvilla, syötiin jäähallin raneja ja maoam karkkipusseja..
43. Mut kyl silti edelleen duunista, mul oli keskiviikkona koulutus, joka sisäls 7 tuntia istumista, niin kyllä tuli ikävä töihin.
44. Viimeks ku mulla oli neljän päivän vapaa, olin kolmantena päivänä ihan valmis menee töihin.
45. Yritän valmistautua henkisesti kauppaan lähtöön, vaniljakastike odottaa.
46. Teen puolet tästä myöhemmin. Ehkä huomenna tai jotain.
47. Näin tänää julkkiksen töissä, wohoo!
48. Löysin eilen pitkästä aikaa mun rakkaan kaulakorun jonka oon saanut kullalta viime ystävänpäivänä, se on ihana!
49. Silloin ku mä olin ala-asteella, mun kaveri toi mulle jostain kuksan.
50. Tykkään tosi monesta Liv-kanavan ohjelmasta, etenki ne arvostele mun illallinen (briteissä tai ruotsissa, kumpikin käy) ja Tiina Jylhän kauneusklinikka!

Jee, nyt pääsee kauppaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti